MagTrac F 61 – Wózek spawalniczy zwiększający wydajność i jakość spawania
>> piątek, 18 maja 2012
Nowy wózek spawalniczy Kemppi MagTrac F 61 usprawnia i ułatwia pracę spawacza. Jest to oszczędny i efektywny sposób na zwiększani produktywności małych i dużych zakładów zajmujących się obróbką metalu.
Nowy wózek spawalniczy Kemppi MagTrac F 61 łączy w sobie łatwość użytkowania, jakość i wydajność w całkowicie nowy sposób. Został zaprojektowany jako podstawowe narzędzie zakładów produkcyjnych głównie do wykonywania pachwinowych spoin poziomych.
Głównym aspektem w fazie projektowania wózka spawalniczego MagTrac F 61 była jego łatwa obsługa. Parametry spawalnicze pomiędzy wózkiem a urządzeniem spawalniczym są przesyłane za pomocą kabla pośredniego zintegrowanego z kablem spawalniczym.
Wózek spawalniczy jest zasilany przy pomocy tego samego kabla. Dzięki czemu między podajnikiem a wózkiem potrzebny jest tylko jeden kabel. Ponieważ, nie wymaga użycia dodatkowych transformatorów i kabli praca jest bezpieczna i wydajna.
Mocowanie i regulacja uchwytu jest tak łatwa jak to tylko możliwe: długość wolnego wylotu drutu oraz kąt uchwytu jest regulowany za pomocą jednego mocowania.
Ustawianie prędkości podawania drutu, napięcia spawania i innych parametrów spawalniczych następuje z panelu sterowania wózka spawalniczego. Ułatwia to zmianę parametrów podczas spawania oraz usprawnia pracę, ponieważ spawacz nie musi się przemieszczać do źródła spawalniczego aby dokonać niewielkich zmian.
Interfejs graficzny dodatkowo ułatwia obsługę. Wszystkie funkcje dostępne są z czytelnego menu i mogą być wybrane za pomocą wielofunkcyjnego pokrętła. Funkcje średnicy drutu i testu gazu są dostępne dla fazy przygotowawczej, aby sprawdzić czy wózek działa poprawnie możliwe jest jego uruchomienie testowe bez zajarzenia łuku.
1 komentarze:
Wózek ciekawa sprawa, jak komuś się nie chce nosić spawarki to wystarczy ją popchnąć.
Prześlij komentarz